40+ inspirerende werkgeluk activiteiten

Kennisbank   |   Contact   |   ☎️  030 – 227 1974

Home | Werkgelukweek of -maand

Werkgelukweek of -maand: stel jullie eigen werkgeluk programma samen.

Het organiseren van een werkgelukweek of -maand wordt steeds populairder. Zo’n week of maand geeft de mogelijkheid om werkgeluk écht op de kaart te zetten.

En het mooie is: je kan zo’n programma volledig aanpassen aan de behoeften van de organisatie. Zo kan je de inhoud, frequentie, duur en type sessies volledig zelf samenstellen. Is het programma bepaald? Dan ontzorgen we jullie daarna volledig, zodat jullie alleen nog hoeven te genieten!

Werkgeluk of -maand.. hoe werkt dat?

Tijdens een online overleg bespreken we graag jullie specifieke situatie. Op basis van jullie behoeften werken we samen aan een plan van aanpak.

Jullie voornaamste rol is om te bepalen welke activiteiten jullie willen opnemen in het programma. Wij zorgen vervolgens voor alle input, inclusief afbeeldingen en tekst, zodat jullie de interne communicatie kunnen verzorgen. Zodra alles is geregeld kunnen jullie met een gerust hart achterover leunen. Onze trainers en coaches nemen op locatie de volledige organisatie op zich.

De voordelen van een werkgeluk of -maand

Wat een week of maand zo krachtig maakt, is dat het werkgeluk op een duurzame manier onder de aandacht brengt. Dit heeft grote positieve impact.

Organisaties merken dat medewerkers door een werkgelukweek of -maand betrokken raken bij hun eigen werkgeluk, het onderwerp serieuzer nemen en gemotiveerd raken om aan hun welzijn te werken. Bovendien geeft zo’n programma een boost aan de spirit. Werknemers waarderen het initiatief van de werkgever. Dat zie je terug in de binding tussen personeel en de organisatie.

Veelgestelde vragen
Vind het antwoord op je vraag hieronder..
Wat is er allemaal mogelijk?

Nou, eigenlijk heel veel! We bieden meer dan 30 workshops, organiseren sportsessies, hebben vitaliteitscoaches en diëtisten, werkplekonderzoekers, catering, mindfulness instructeurs, en nog veel meer.

Bovendien zijn we flexibel en kunnen we de werkgelukweek of -maand aanpassen aan jullie specifieke wensen. Kortom, er zijn talloze mogelijkheden om de week in te vullen zoals jullie dat voor ogen hebben!

Moet ik ver van tevoren boeken?

Er is op korte termijn vaak nog iets mogelijk, maar de kans bestaat dat onze trainers en coaches bij andere klanten ingeboekt staan. Als jullie overwegen een werkgelukweek of -maand te organiseren, is het slim om zo vroeg mogelijk contact met ons op te nemen.

Op die manier kunnen we zorgen dat we voldoende tijd hebben om een programma te ontwikkelen dat precies aansluit bij jullie behoefte.

Wij zijn erg groot of klein.. wat nu?

Geen probleem. We organiseren onze werkgelukweken en -maanden voor organisaties van alle groottes. We hebben het aanbod, de ervaring en flexibiliteit om in iedere situatie een boeiend programma te creëren dat aansluit bij jullie behoeften en doelen.

Wat moeten we zelf regelen?

Bij het organiseren van een werkgelukweek of -maand is er wat voorbereidend werk nodig. Maar geen nood: we nemen jullie mee in iedere stap van het proces.

In overleg bepalen we de omvang van het programma, de inhoud en alle randzaken. Intern moeten jullie de communicatie regelen, ruimtes reserveren en mensen enthousiasmeren om deel te nemen. Maar zoals gezegd: wij staan klaar om jullie bij elke stap te ondersteunen en zoveel mogelijk werk uit handen te nemen.

Hoe hoog is de investering?
Deze activiteit maken we op maat voor je, afhankelijk van jullie wensen en bijvoorbeeld het aantal werknemers. We kunnen hier meer over vertellen na een adviesgesprek.
Ik heb interesse.. wat nu?
Leuk om te horen! Als je interesse hebt plannen we graag een vrijblijvend adviesgesprek met je in. Dat doen we digitaal via MS Teams. Neem daarvoor even contact met ons op.

Peter Houtman

Coördinator

Neem contact op

Inspirerende activiteiten voor meer werkgeluk op de werkvloer?
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag.

  We zijn per mail bereikbaar op welkom@workjoy.nl.
→  We zijn telefonisch bereikbaar op 030 – 227 1974.

We werkten al samen met meer dan 100 tevreden klanten😍
Zij beoordelen ons met een gemiddelde van 8.6.

Dineke Philipse

Verenigingsmanager, CLC-Vecta

Wij zijn altijd op zoek naar activiteiten zodat onze leden zich kunnen ontwikkelen. Voor sessies over werkgeluk werken we met WorkJoy samen. Een fijne partij die snel schakelt en werkt.

Rian van Nuland

Medewerker HRM, Lavans

WorkJoy geeft al twee jaar workshops bij ons. We hebben voor hen gekozen vanwege het diverse aanbod, de snelle communicatie en het prettige meedenken. Bedankt!

Michelle Oosthuyzen

Eigenaar, Stadsfruit

Wij hebben bij WorkJoy een workshop over complimenten en catering afgenomen. Het was een mooie en erg leerzame ochtend. Ook onze deelnemers waren heel erg enthousiast.

Nancy Stevens

Teammanager, IvVW

Wij werken altijd samen met WorkJoy als we een werkgeluk activiteit nodig hebben. Samen komen we altijd tot de perfecte invulling van onze werkgeluk programma’s.

Maurits Schuijf

Founder, Shakes on Wheels

Wij boeken WorkJoy vaak als we events bij onze klanten hebben, waar wij de catering doen. Onze klanten zijn altijd erg blij met de bijdrage van WorkJoy. En wij trouwens ook!

Robin van ’t Ruim

Manager, de Balie

Fijne service, snel contact en interessante trainingen. Zo zou ik onze prettige samenwerking met WorkJoy beschrijven. Bedankt tot dusver en op naar nog vele jaren met mooie workshops!