Incompany werkgeluk workshops voor bedrijven

Offerte aanvragen   |   Contact   |   ☎️  030 – 227 1974

Volg onze werkgeluk workshop

Prioriteiten en planning

Home | Alle werkgeluk workshops | Prioriteiten en planning

Workshop Prioriteiten en planning

Prioriteiten stellen en plannen: we kunnen niet zonder. De wereld waarin wij leven en werken wordt immers steeds complexer. Daarom kan het een flinke uitdaging zijn om het overzicht te behouden. Bedenk maar eens wat we op een dag allemaal doen! We bellen en mailen alsof het een lieve lust is, vergaderen met collega’s, spreken af met klanten en willen tegelijkertijd ruimte maken om nieuwe ideeën te testen. Om zonder stress en met plezier ons werk te kunnen doen is prioriteren, plannen en agendabeheer daarom een must.

Workshop Prioriteiten en planning: ontdek hoe je de controle krijgt over je werk en er meer voldoening uit haalt

In de workshop Prioriteiten en planning kom je erachter hoe je weer de regie krijgt over je agenda en je werkzaamheden. We leren je alle tips & tricks om effectief prioriteiten te stellen en geven je handvatten om je eigen planning te bepalen. Door je niet te laten leiden door de waan van de dag, maar zelf in control te zijn, zal je merken dat je ontspannen, stressvrij en daadkrachtig je werk kunt uitvoeren. Je weet daardoor je doelstellingen te behalen en dat geeft enorm veel voldoening. Bovendien groeit je zelfvertrouwen en ga je de volgende dag weer met veel plezier en energie aan de slag. Je kan je voorstellen dat dat een ontzettend positief effect heeft op je werkgeluk.

Wil jij je met je collega’s verdiepen in prioriteiten stellen en plannen? Dan is deze workshop interessant voor je. Hieronder ontdek je wat tijdens de sessie allemaal aan bod komt.

Inhoud van de workshop

De punten hieronder geven een indicatie van de workshop. De definitieve inhoud wordt afgestemd op jullie behoeften.


  • Jij en je collega’s reflecteren op elkaar om de huidige stand van zaken in kaart te brengen. Hoe bepalen jullie nu wat prioriteit krijgt? Hoe wordt er met planningen omgegaan?
  • We behandelen de theoretische kant van dit onderwerp. Wat staat er in de boeken? Welke methodes worden aangehaald?
  • Jij en je teamleden leren de beste methodes om effectiever prioriteiten te stellen en te plannen.
  • Je ontdekt welke methodes voor jou aanslaan en welke tactieken minder goed werken.
  • Onderwerpen als het kwalificeren en delegeren van klussen, het hanteren van urgentie, verwachtingsmanagement en het opleggen en bewaken van deadlines komen uitgebreid aan bod.
  • We gaan in op de persoonlijke eigenschappen en vaardigheden die helpen om effectief te prioriteren en te plannen.
  • Je krijgt concrete handvatten en tips zodat jij in de toekomst de baas weet te blijven over jouw werkzaamheden en agenda.
Resultaten van de workshop

We gaan in deze workshop werken aan de volgende resultaten.


  • Je vergroot je kennis over prioriteiten stellen en plannen en leert waarom deze thema’s zo belangrijk zijn voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Je ontdekt welke methodes jou helpen op goed te prioriteren en plannen en welke methodes jij beter links kunt laten liggen.
  • Je komt meer te weten over de persoonlijke eigenschappen en vaardigheden die jou helpen bij dit onderwerp.
  • Je neemt op het gebied van planning het heft in eigen handen, zodat je met meer plezier en focus jouw werk kan uitvoeren.
  • Je merkt dat door prioriteiten te stellen en te plannen je prestaties verbeteren, je meer gedaan krijgt en je meer werkgeluk ervaart.
Investering en proces

Hebben jullie andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.


DuurInvesteringGroepsgrootte
2 uur€845,00Max. 15 (meer in overleg)
4 uur€1.095,00Max. 15 (meer in overleg)
7 uur€1.795,00Max. 15 (meer in overleg)
2 * 4 uur€1.895,00Max. 15 (meer in overleg)

Proces voor de workshop

Voor het resultaat van de workshop is het belangrijk dat we een zo goed mogelijk beeld krijgen van jullie situatie. Daarom doorlopen we als voorbereiding deze stappen:

  1. Na het ontvangen van jouw aanvraag plannen we een digitaal of face to face gesprek in. We vinden het leuk om kennis te maken en horen graag meer over jullie behoefte. Na het gesprek sturen we een vrijblijvende offerte op.
  2. Willen jullie samenwerken? Geweldig! We sturen je een digitaal inventarisatieformulier toe zodat we de casus perfect in beeld brengen.
  3. Met alle verzamelde input gaan we aan de slag. We stemmen het programma van de workshop af op jullie behoefte. Je ontvangt van ons een concept programma zodat we weet hoe de workshop er concreet uit ziet. Natuurlijk mag je hier nog feedback op geven.
  4. Is het programma akkoord? Dan is het proces voorafgaand aan de workshop afgerond. Op de dag zelf is onze trainer ruim op tijd aanwezig om op te bouwen en voor te bereiden.
Werkwijze: actief leren

De werkwijze tijdens een workshop is essentieel voor het resultaat. Dit is hoe we te werk gaan:


We maken tijdens onze workshops gebruik van onze actief-leren methode. Die zorgt ervoor dat we efficiënt kunnen toewerken naar een optimaal leerrendement.

De actief leren-methode betekent dat de deelnemers veelvuldig zélf aan de slag gaan. Om dat te realiseren wisselen onze traienrs de theorie doorlopend af met praktijkonderdelen zoals opdrachten. reflectie, debat en intervisie. Dankzij deze werkwijze ontstaan er snel inzichten en handvatten die deelnemers in hun werkende leven kunnen toepassen.

Daarnaast wordt er afwisselend individueel, plenair of in subgroepen gewerkt. Dat houdt de interactie, de energie en het plezier continu op een hoog niveau. Zo wordt leren effectiever én leuker.

Offerte aanvragen

Ontvang een geheel vrijblijvende offerte voor deze workshop. Binnen 48 uur in je inbox.

Deze workshop in het kort

Duur: 2, 4 of 7 uur


Vanaf: €845,00 excl. btw


Groep: Max. 15 (meer in overleg)


Waar: Incompany, heel Nederland

Andere wensen of behoeftes? We kunnen de workshop aanpassen.

Willen jij en je collega’s deze werkgeluk workshop volgen?

Vraag dan direct een vrijblijvende offerte aan voor deze workshop.
Je ontvangt hem binnen 48 uur in je inbox.

Heb je advies nodig? Onze coördinatoren helpen je graag.

We werkten al samen met meer dan 100 tevreden klanten😍
Zij beoordelen ons met een gemiddelde van 8.6.

Dineke Philipse

Verenigingsmanager, CLC-Vecta

Wij zijn altijd op zoek naar workshops zodat onze leden zich kunnen ontwikkelen. Voor sessies over werkgeluk werken we met WorkJoy samen. Een fijne partij die snel schakelt en werkt.

Rian van Nuland

Medewerker HRM, Lavans

WorkJoy geeft al twee jaar workshops bij ons. We hebben voor hen gekozen vanwege het diverse aanbod, de snelle communicatie en het prettige meedenken. Bedankt!

Michelle Oosthuyzen

Eigenaar, Stadsfruit

Wij hebben bij WorkJoy een workshop over complimenten gedaan. Het was een mooie en erg leerzame ochtend. Ook onze deelnemers waren heel erg enthousiast.

Nancy Stevens

Teammanager, IvVW

Wij werken altijd samen met WorkJoy als we een training nodig hebben. Samen komen we altijd tot de perfecte invulling van onze workshops. Heel fijn samenwerken dus.

Maurits Schuijf

Founder, Shakes on Wheels

Wij boeken WorkJoy vaak als we events bij onze klanten hebben, waar wij de catering doen. Onze klanten zijn altijd erg blij met de bijdrage van WorkJoy. En wij trouwens ook!

Robin van ’t Ruim

Manager, de Balie

Fijne service, snel contact en interessante trainingen. Zo zou ik onze prettige samenwerking met WorkJoy beschrijven. Bedankt tot dusver en op naar nog vele jaren met mooie workshops!

8,6 waardering

We hebben een gemiddelde
klantwaardering van een 8,6.

100+ klanten

We hebben de afgelopen jaren
100+ klanten geholpen.

#1 trainers

Onze trainers zijn stuk voor stuk
experts binnen hun vakgebied.

Actief leren

Wij passen ‘actief leren’ toe voor
een optimaal leerrendement.

Peter Houtman

Coördinator

Neem contact op

Interesse in een van onze incompany werkgeluk workshops?
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag.

  We zijn per mail bereikbaar op welkom@workjoy.nl.
→  We zijn telefonisch bereikbaar op 030 – 227 1974.