10+ werkgeluk thema's

Gespecialiseerde trainers

40+ klanten in 2018

Beoordeeld met een 8,6

workshop werkgeluk / training werkgeluk / veranderprogramma werkgeluk

Onze werkgeluk journey. Voor nóg meer impact.

Als organisatie (nog) meer sturen op werkgeluk? Maar dat dan wel middels een concreet plan en gedegen onderzoek. Omdat de investeringen en inspanningen in het personeel natuurlijk wel rendement moeten opleveren. Klinkt logisch? Dan kan onze Werkgeluk journey wel eens precies zijn wat jullie zoeken.  🚀

  • Fase 1: Onderzoek

  • Fase 2: Analyse

  • Fase 3: Implementatie

Fase 1:  Onderzoek.

Een journey begint met grondig onderzoek binnen de organisatie op de 10 factoren van werkgeluk. Zodat de investeringen die we gaan maken écht resultaat gaan opleveren.

Met online en offline onderzoek brengen we de organisatie in kaart. We zetten hiervoor een digitale vragenlijst, interviews en panelgesprekken in. 

Fase 2:  Analyse.

Zodra het onderzoek afgerond is gaan we analyseren. We maken inzichtelijk wat er goed en wat er minder goed gaat. Waar kan de organisatie het beste in investeren om gelukkige werknemers te krijgen? Die vraag beantwoorden we in de analyse fase.

De resultaten worden gepresenteerd in een helder en duidelijk onderzoeksrapport. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Fase 3:  Implementatie.

De leukste fase is aangebroken! We implementeren het advies uit de analysefase. We stellen samen een plan van aanpak op en trainen en coachen werknemers om een gelukkiger (werk)leven te leiden.

We kijken in eerste instantie naar wat de organisatie zélf kan doen om de situatie te verbeteren. Aanvullend zetten we workshops, coaching en ons netwerk in. Op naar werkgeluk!  🏆

download
Advies of hulp nodig?

We helpen je graag met het maken van de beste keuze!  🙂

6 vragen (en antwoorden) over onze journey.

Hopelijk heb je een helder beeld van onze journey. Maar voor de zekerheid toch nog even 6 vragen en antwoorden.

Hoe ziet het voortraject er uit?

Op voorhand maken we kennis en drinken we een kop koffie. Als we de situatie goed in beeld hebben maken we een offerte op, gevolgd door een plan van aanpak.

Hoe lang duurt een journey?

Dat verschilt en is afhankelijk van het type van de organisatie, de grootte van de organisatie en de precieze klantvraag. De ervaring leert dat fase 1 en 2 meestal binnen een maand afgerond zijn.

Wat kost jullie journey?

De investering wordt gebaseerd op onder andere de grootte van de organisatie en de behoefte van de klant. Neem gerust contact met ons op. We maken graag een vrijblijvend kostenplaatje voor je op.

Wat als onze organisatie 'anders' is?

We denken graag in oplossingen. Dus is jouw organisatie erg groot, erg klein, internationaal, corporate of juist niet? Bel ons even. We komen er vast uit.

Wat wint mijn organisatie hier dan mee?

Veel. Gelukkige werknemers zijn minder vaak en minder lang ziek. Ze zijn productiever, loyaler en ze helpen interne en externe klanten met een lach. Ze raken bevlogen en benutten hun volle potentieel.

En dat straalt af op de organisatie. Gelukkige werknemers worden je grootste ambassadeurs. Dat heeft een positieve impact op je reputatie. Talenten in de markt kiezen eerder om bij je te werken. What is not to like?

Wat moeten we na de journey doen?

Uitpuffen, genieten van het resultaat en bijsturen waar nodig. De journey legt een stevig fundament voor werkgeluk, maar tegelijkertijd is de wereld van jullie personeel continu in beweging. Door jaarlijks te blijven evalueren en bij te sturen maak je de organisatie structureel werkgeluk proof.

image
https://www.workjoy.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.workjoy.nl//
#f48200
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.workjoy.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Enter your email here
off
off